Ogromna ilość przedsiębiorstw, które funkcjonują na rynku zmusza ich właścicieli do wyróżnienia swojej oferty na rynku. W tym celu stosują wszelkiego rodzaju reklamy, niestety bardzo często posuwają się do praktyk szkodzących konkurencyjnym przedsiębiorstwom.
Oto kilka przykładów reklamy, która narusza zasady uczciwej konkurencji.
1. Wykorzystuje wizerunek bez zgody osoby portretowanej.
2. Reklamuje gry losowe, zakłady wzajemne bądź gry na automatach.
3. Ogłasza odpłatne zbycie tkanek i narządów do przeszczepu.
4. Promuje wyroby tytoniowe.
5. Reklamuje napoje alkoholowe.
6. Uchybia godności człowieka.
7. Wprowadza klienta w błąd.
8. Reklama odwołuje się do uczuć klientów przez wywołanie lęków, bądź wykorzystanie łatwowierności dzieci.
9. Ingeruje w sferę prywatnego życia klientów.
Często stosowanym czynem nieuczciwej konkurencji jest reklama porównawcza, umożliwiająca w sposób bezpośredni rozpoznanie konkurenta. Działania takie są niezgodne z dobrymi obyczajami.
Co ważne ta forma reklamy nie jest reklamą wprowadzającą w błąd!
Oto kilka przykładów reklamy, która narusza zasady uczciwej konkurencji.
1. Wykorzystuje wizerunek bez zgody osoby portretowanej.
2. Reklamuje gry losowe, zakłady wzajemne bądź gry na automatach.
3. Ogłasza odpłatne zbycie tkanek i narządów do przeszczepu.
4. Promuje wyroby tytoniowe.
5. Reklamuje napoje alkoholowe.
6. Uchybia godności człowieka.
7. Wprowadza klienta w błąd.
8. Reklama odwołuje się do uczuć klientów przez wywołanie lęków, bądź wykorzystanie łatwowierności dzieci.
9. Ingeruje w sferę prywatnego życia klientów.
Często stosowanym czynem nieuczciwej konkurencji jest reklama porównawcza, umożliwiająca w sposób bezpośredni rozpoznanie konkurenta. Działania takie są niezgodne z dobrymi obyczajami.
Co ważne ta forma reklamy nie jest reklamą wprowadzającą w błąd!
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Wyraź swoją opinię.